divendres, 25 de novembre del 2022

Entrevista al programa “AL DIA” . Terres de l’Ebre

 

El dia 22 de novembre hem gaudit d’una entrevista dintre del programa: Al Dia. Terres de l'Ebre el magazine d’actualitat territorial amb informació, entreteniment, opinió, esports i tertúlia política. El programa compta amb la participació de 5 emissores de ràdio municipals de les Terres de l’EbreLa Srta. Sara des de Ràdio Tortosa i des de Ràdio Delta.Cat  (Deltebre), la Sra. Leonor Bertomeu. Moltes gràcies a totes elles.

Per sentir entrevista, feu clic AQUÍ: https   //www.ivoox.com/entrevista-biografica-joan-panisello-ceramista-audios-mp3_rf_96735908_1.html

L’entrevista ha consistit bàsicament en explicar detalls de la meua vida, dels meus estudis, de les meus aficions, del meu treball com a mestres i professor d’Institut els darrers 8 cursos de la meua vida dintre del món de l’ensenyament  i també el meu segon  apartat tant vital com el primer, la meua vida com a ceramista, els estudis, el final de la carrera, les més de 300 exposicions, els 36 premis, la major part internacionals, les més de 90 obres exposades en Museus, Fundacions, Fons d’Art i Col·leccions Públiques. També les moltes vegades que he representat  al meu país, com a INVITAT D’HONOR, jurat en concursos, conferencies,  ART CAMP’s, grans exposicions... Exemples: Japó, Bolívia, Argentina, França, Romania, Emirats Àrabs, Països Baixos...