dimarts, 23 d’agost del 2011

Tercer aniversari d’aquest blog www.panisello.net/blog

Encara recordo el front que em feia estrenar un bloc. També recordo l’interès que tenia aquest tema a nivell artístic. El nostre fill, Moisès, em posava el tema en safata de plata per a que m’animés i demà, dia 24 d’agost de 2011 farà tres anys que vaig escriure les dues primeres línies. Era suficient per a donar el tret de sortida. Diversos fets que van ocórrer la setmana següent, i que conto al mateix bloc, em van treure la por del tot i em van posar les bateries “a tope”. Avui celebro, amb molt de gust, aquella decisió de fa tres anys i agraeixo novament al meu fill Moisès tots els molts consells que em dona sovint. Com a mestre i com a pare és molt bonic ensenyar i donar als altres el que sabem, però resulta molt gratificant també, rebre ensenyances i consells d’aquells als que temps enrere nosaltres formàvem.

A nivell de resum podem dir que en tres anys:
Hem penjat 161 noticies (més de 50 cada any)
Es poden veure unes 2.000 fotos.
Hem rebut unes 11.000 visites. (Més de 3600 cada any. Unes 10 al dia)
Curiosament i a nivell de visites, després d’Espanya segueixen Argentina, Romania, Andorra, França, EEUU...com a nacions que més ens han visitat, just els llocs on hem assistit com a invitats d’honor o a participar en Biennals, ART CAMP, tàbares, concursos, workshops...

Resumint:
Gràcies a tota la gent que ens ha visitat alguna vegada.
Gràcies també als que en algun moment han donat la seua opinió.
Gràcies a les organitzacions, entitats, institucions, fundacions, associacions... que han confiat en la meua obra i en la meua persona, invitant-me a participar en importants esdeveniments internacionals.
Gràcies als que m’heu facilitat dades, fotos, catàlegs, informacions...